top of page

גאה להיות משתתפת של רוח נשית


"לכל הנשים שליוו אותי במסע, למתנדבות היקרות והמופלאות ולכל אחת ואחת מהצוות המדהים והמכיל! זה יהיה ארוך אך זה מן המעט שארצה להביע לבטא ולהוקיר..

לפני כשלוש שנים כשכפות רגליי דרכו על מפתן העמותה לאחר שלוש שעות של נסיעה מיוזעת, הליכה בשמש הקופחת, מלאה בחששות, מפוחדת, דואגת, 

נפתחה הדלת וכבר באותו הרגע הרגשתי את הרוח מלטפת לכל אורך גופי, מוחה את אגלי הזיעה הניגרים מעל פניי, מחייכת אליי, מכניסה אותי הביתה.

כבר יכולתי להרגיש שנכנסתי למקום מגונן, תומך, דוחף, מעודד, ומאמין.

לכל אורך המסע המפותל מלא המהמורות הרוח לא הרפתה – נשפה, דחפה, הנשימה באותם רגעים שחשתי איך כוחותיי אוזלים, ממאנת להמשיך ומסרבת להאמין שאצליח.

זאת הפעם הראשונה בחיי שהרגשתי שאני לא לבד. אתן, כמו מלאכיות, הקפתן אותי בהרבה אהבה ודאגה, נתתן לי להאמין שלא מספיק לשרוד - שיש לי את הזכות לחיים ואף לממש את חלומותיי. נתתן לי בית שהיה חסר לי; שני בתים התפרקו לי, אני שכל חיי שיוועתי להיות שייכת והתחננתי לקירות תומכים, אתן בזכות מה שהנכן בכנפכן סוככתן עליי.

תודה שנתתן לי במה לבטא ולהתבטא, לחשוף קצת מהאוצרות שאיתם נולדתי אך קברתי אותם בתוך כל ההריסות.

אני גאה ואף תמיד מכריזה שאני משתתפת של רוח נשית.

אני רוצה להביע ולהשמיע את הקול של הנשים, הגווע, הנעלם, נאלם, ואין בהן האומץ והכוח לעשות שינוי. אני רוצה להכריז איך ממובלת הפכתי להוביל את חיי, איך מקורבן הפכתי להיות בת חורין,

רוצה להראות ולשמש דוגמא שאני כבר לא בורחת אלא בוחרת.

מבטיחה לא לוותר על חלומותיי, אני חייבת זאת לעצמי, לילדיי היקרים ועוד לאלפי נשים שעדיין שרויות במקומות האפלים והטחובים של חייהן.

תודה לכן מתנדבות מלאכיות שלי שאפשרתן לי לפתוח את הדלתות החסומות, להיות מי שאני ומה שאני, לבכות ולבכות, להתפשט ולהתערטל.

לכל אורך חיי התנדבתי, תמיד הייתי בצד הנותן תומך ומכיל. הפעם בזכותן יכולתי לחוש ולהרגיש מהי התרומה של הנתינה, כמה כוח יש בה וכמה היא מעצימה!! לכל אחת ואחת שמרתי פינה חמה בחדרי ליבי!!! אני רק מבקשת להגיד תודה" ויולט, משתתפת ברוח נשית


bottom of page